Klagomål
Hit vänder du dig om du har klagomål och vill komma i kontakt med Compliance.
Om du efter vår prövning av ditt klagomål inte anser dig kunna acceptera vårt beslut kan du vända dig till:
Allmänna Reklamationsnämnden
Box 174
101 23 Stockholm
ARN prövar opartiskt och utan kostnad prövar privatpersoners, icke professionella kunders, tvister mot näringsidkare.
Läs mer på Allmänna reklamationsnämndens webbplats: www.arn.se.
Du kan även låta allmän domstol pröva ditt ärende. Konsumenternas Bank- och finansbyrå är en självständig rådgivningsbyrå som avgiftsfritt lämnar vägledning i konkreta ärenden som avser bank- och värdepappersområdet.
Skriv till:
Konsumenternas Bank- och finansbyrå
Box 24215
104 51 Stockholm
Läs mer på Konsumenternas bank- och finansbyrås webbplats: www.konsumentbankbyran.se.
Konsumentvägledare i din kommun lämnar också råd i hushållsekonomiska och juridiska frågor.
Kontakta oss för mer information
För mer information:
- Fredrik Lanneborn
- +46(0)-70 795 30 37